Zostań superbohaterem opinii

Twoja decyzja, Twój wpływ, Twoje supermoce w świecie opinii.

Dowiedz się, czego naprawdę potrzebują Twoi klienci i sięgnij po opinie na 5 gwiazdek!

Poznaj rozwiązania, dzięki którym firmy takie jak Twoja wspięły się na szczyt branży. Wszystko dzięki mocy rekomendacji zadowolonych klientów.

Klienci wchodzą do lokalu usługowego.

Jak sprawić, by moi goście zostawiali opinie od razu, nim opuszczą lokal?

Zbieranie opinii bywa wyzwaniem – aż 73% klientów ma z tym problem. Pomóc może proste pytanie: „Jak ocenił(a) Pan(i) dziś nasze usługi? Będzie nam miło, jeśli podzieli się opinią.” Dobrym rozwiązaniem są też naklejki, tabliczki lub stojaczki z kodem QR czy NFC przy terminalu – klient w trakcie płatności zeskanuje kod i w kilka sekund wypełni formularz oceny.

Sprawdź produkty

Jakie są rozwiązania, które ułatwią moim klientom wystawić opinie?

Tabliczki i naklejki do zbierania opinii stają się coraz popularniejsze. Umieść je w miejscach o dużym ruchu – np. na stolikach w restauracji – a goście chętnie podzielą się wrażeniami przy rozliczeniu rachunku.

Jak działają takie produkty?

Udostępnij klientom informacje o swojej marce. Opisz produkt, udostępnij ogłoszenia lub przywitaj klientów w swoim sklepie.

Czy moi klienci potrzebują dodatkowych aplikacji, albo założenia konta w platformie?

Nie trzeba ściągać aplikacji ani zakładać konta.
Wystarczy przyłożyć telefon lub zeskanować kod QR i gość od razu przekierowany jest do wizytówki Google Twojej firmy. Wystawienie opinii trwa 3 sekundy i jest banalnie proste. Koniec z wymówkami o braku czasu, zaczniesz zbierać opinie od razu, jeszcze zanim goście wyjdą z lokalu.

Czy taki produkt umożliwia tylko wystawienie opinii? Mogę z jego pomocą zrobić coś więcej?

Możesz zyskać dużo więcej! Mamy dla Ciebie panel, umożliwiający analizowanie zebranych opinii. Nasi klienci mogą skorzystać z rozszerzonych funkcji przez 30 dni za darmo. Zyskujesz dostęp do rozszerzonych funkcji. Czytaj dalej, a opowiem Ci o nich!

Zwijana treść

Badanie nastroju klientów. Rozwiń, by czytać dalej.

Samo zbieranie opinii jest super, ale możesz też badać nastrój swoich klientów, dzięki pytaniu, które wyświetli się na ich ekranie po zeskanowaniu kodu QR.

Pytanie możesz zmienić w każdej chwili i dostosować je do aktualnych potrzeb. To przybliży Cię do zrozumienia, co czują Twoi klienci, a to kluczowa sprawa, jeśli Twój biznes jeszcze nie przynosi miliona złotych zysku miesięcznie. :) Zmieniłeś mieszankę kawy w swojej kawiarni? Zapytaj gości, czy im smakuje!

Zwijana treść

Szczegółowa analiza danych, wykresy i zestawienia. Rozwiń, by czytać dalej.

Możesz tworzyć przydatne zestawienia i wykresy, szczegółowo analizować zebrane od klientów dane.

Wiesz, ile pozytywnych i negatywnych opinii zebrałeś, czy w tym tygodniu wzrosła liczba odpowiedzi i jaka jest średnia ocena Twojego lokalu.

  • Możliwość dodania wielu lokalizacji i ich zbiorczej analizy.

    Przyda Ci się możliwość dodania wielu lokalizacji i ich zbiorczej analizy. Będziesz miał pod kontrolą każdy lokal, w jednej platformie.

  • Badanie nastroju klientów w czasie rzeczywistym.

    Możesz obserwować na żywo feedback od klientów. Dzięki temu, że w panelu znajdziesz informacje o konkretnym dniu i godzinie, możesz łatwo zaobserwować np. że negatywne głosy pojawiają się najczęściej, kiedy na zmianie są Kasia, Magda i Tomek. Wtedy możesz odtworzyć nagranie monitoringu z konkretnego dnia i godziny w Twoim lokalu i z łatwością zorientować się co jest do poprawy.

Filtr nastroju – możesz ustawić, by o opinię w Google proszeni byli tylko zadowoleni klienci.

To przydatne, kiedy zauważysz np. że pozycja Twojej firmy w Google i średnia ocen spadła. Kiedy Klient wybierze negatywną buźkę, możesz zadać mu trzy dodatkowe pytania, a na koniec przeprosić, za nieprzyjemne doznania. Dzięki temu wyładuje on swoje negatywne emocje w platformie i nie będzie czuł potrzeby wystawienia negatywnej opinii w Twojej wizytówce Google. Wilk syty i owca cała! Klient czuje ulgę, a Ty zyskujesz cenne informacje.

Możliwość zbierania danych o usterkach, czystości i zadowoleniu.


Możesz zbierać dane o usterkach, czystości i zadowoleniu klientów. Masz siłownię i problem z psującym się sprzętem? Stwórz projekt z kodem QR i umieść go na bieżni, orbitreku czy w strefie ciężarów. Klienci zeskanują kod, zgłoszą usterkę, dołączą zdjęcie, a menedżer otrzyma od razu powiadomienie e-mail. To samo rozwiązanie sprawdzi się w restauracji czy biurze – np. do zgłaszania brudnej toalety, zepsutego ekspresu albo problemów z WiFi.

Co jeśli moi klienci niechętnie chcą wystawiać opinie?

Jeśli na początku klienci są niechętni, przez tydzień zaoferuj drobny bonus np. darmową kawę na wynos lub 5% rabatu przy kolejnej wizycie. Taka motywacja zachęca nowych i stałych gości do działania, a po kilkukrotnym przypomnieniu opinie zaczną płynąć bez dodatkowych zachęt.

Dodatkowo nasi klienci mogą skorzystać z bezpłatnej konsultacji, dzięki której nauczysz się wykorzystywać nasze rozwiązanie tak, by realnie zwiększyć swoją sprzedaż. Wspólnie przeanalizujemy sytuację i podpowiemy, jakie są skuteczne sposoby na zwiększenie liczby recenzji.