Czy naprawdę wiesz, co myślą Twoi goście?

Nie pozwól, by opinie umknęły Ci między stolikami – reaguj na czas i buduj reputację.

Przeczytaj, jak łatwo reagować na opinie.

Zła opinia może dotrzeć zanim zdążysz zareagować.

Klienci dzielą się opiniami w Google i mediach społecznościowych, a Ty często dowiadujesz się o problemie za późno – każda niezauważona opinia to utracona szansa na poprawę i potencjalnego klienta.

  • Mniej nowych klientów

    Brak lub złe opinie skutkują mniejszą liczbą nowych klientów

  • Spadające zaufanie

    Brak opinii lub negatywne komentarze osłabiają zaufanie gości i ich lojalność

  • Dominacja konkurencji w Google

    Goście chętniej odwiedzają restauracje, które mają aktywne opinie w Google

Poznaj, co naprawdę cenią Twoi goście

Każda nowa opinia to okazja, by od razu zobaczyć, co działa dobrze w Twojej restauracji. Powiadomienia, które będziesz otrzymywać dzięki naszym produktom, pozwolą reagować natychmiast i docenić to, co gościom się podoba.

Twoje opinie, Twoja kontrola

To Ty decydujesz, które opinie trafiają do Google. Pozytywne recenzje publikujesz, negatywne pozostają w analizie wewnętrznej, abyś mógł wykorzystać je do poprawy doświadczeń swoich klientów.

Zbieraj opinie tam, gdzie naprawdę się liczą

Zamień dostawę w źródło opinii

Niech dostawa mówi sama za siebie. Zbieraj opinie klientów dzięki naklejkom QR, nawet poza restauracją.

Z paragonu do opinii

Nie kończ doświadczenia gości na paragonie. Zamień go w okazję, by poznać ich opinie – dowiedz się, co im się podobało, co można poprawić i co sprawi, że znów chętnie do Ciebie wrócą.

Wykorzystaj chwilę przy stoliku

Każda chwila przy stoliku to okazja, by poznać zdanie klientów. Dzięki prostym naklejkom QR i NFC, goście mogą wystawić opinię dosłownie na wyciągnięcie ręki – w trakcie oczekiwania na posiłek.

  • Reaguj natychmiast

    negatywne opinie trafiają od razu do Ciebie

  • Analizuj i poprawiaj

    pełne dane o doświadczeniu klienta

  • Buduj reputację online

    zbieraj opinie Google w sposób naturalny

  • Proste w użyciu

    – naklejki, kioski, dashboard – wszystko intuicyjne

Zbieranie opinii nigdy nie było prostsze

Dzięki połączeniu kiosków do zbierania opinii z akcesoriami QR i NFC zyskujesz kompleksowy dostęp do analizy doświadczeń klientów.

Gotowy, by Twoi goście zawsze byli usatysfakcjonowani?

Sprawdź, jak to działa w Twojej restauracji

Umów się na konsultacje