Zostań superbohaterem opinii
Twoja decyzja, Twój wpływ, Twoje supermoce w świecie opinii.

Jakie są rozwiązania, które ułatwią moim klientom wystawić opinie?
Tabliczki i naklejki do zbierania opinii stają się coraz popularniejsze. Umieść je w miejscach o dużym ruchu – np. na stolikach w restauracji – a goście chętnie podzielą się wrażeniami przy rozliczeniu rachunku.
Jak działają takie produkty?
Czy moi klienci potrzebują dodatkowych aplikacji, albo założenia konta w platformie?
Nie trzeba ściągać aplikacji ani zakładać konta.
Wystarczy przyłożyć telefon lub zeskanować kod QR i gość od razu przekierowany jest do wizytówki Google Twojej firmy. Wystawienie opinii trwa 3 sekundy i jest banalnie proste. Koniec z wymówkami o braku czasu, zaczniesz zbierać opinie od razu, jeszcze zanim goście wyjdą z lokalu.
Czy taki produkt umożliwia tylko wystawienie opinii? Mogę z jego pomocą zrobić coś więcej?
Możesz zyskać dużo więcej! Mamy dla Ciebie panel, umożliwiający analizowanie zebranych opinii. Nasi klienci mogą skorzystać z rozszerzonych funkcji przez 30 dni za darmo. Zyskujesz dostęp do rozszerzonych funkcji. Czytaj dalej, a opowiem Ci o nich!
Filtr nastroju – możesz ustawić, by o opinię w Google proszeni byli tylko zadowoleni klienci.
To przydatne, kiedy zauważysz np. że pozycja Twojej firmy w Google i średnia ocen spadła. Kiedy Klient wybierze negatywną buźkę, możesz zadać mu trzy dodatkowe pytania, a na koniec przeprosić, za nieprzyjemne doznania. Dzięki temu wyładuje on swoje negatywne emocje w platformie i nie będzie czuł potrzeby wystawienia negatywnej opinii w Twojej wizytówce Google. Wilk syty i owca cała! Klient czuje ulgę, a Ty zyskujesz cenne informacje.
Możliwość zbierania danych o usterkach, czystości i zadowoleniu.