Akcesoria NFC/QR - Opinie Google z Analityką+

Karta NFC i QR na stojaku do zbierania opinii Google z analityką google review.

Zmieniaj doświadczenia klientów w realne zyski

Nasze akcesoria NFC/QR to prosty sposób na zbieranie opinii Google i szybkie reagowanie na uwagi klientów. Dzięki Analityka+ każde urządzenie może stać się punktem analitycznym, umożliwiając wykrywanie problemów, natychmiastowe powiadomienia i możliwość dopytania, co poszło nie tak.

  • Zeskanuj kod QR i zarejestruj produkt

    Klient skanuje kod lub zbliża telefon

    Klient szybko łączy się z Twoją wizytówką, zbliżając telefon lub skanując kod QR.

  • Drugi krok rejestracji

    Zostaje przekierowany na wizytówkę opinii Google

    Zostaje automatycznie przeniesiony na Twoją wizytówkę opinii Google, gdzie może wystawić ocenę i opinię o firmie.

  • Kucharz pokazujący powiadomienie o nowej, pozytywnej opinii

    Ty zyskujesz nową ocenę i opinię Google.

    Połącz tekst z obrazem, aby skierować uwagę na wybrany produkt, kolekcję lub wpis na blogu. Dodaj szczegóły dotyczące dostępności, stylu lub dołącz recenzję.

1 z 3

A co jeśli możesz więcej?

Negatywne doświadczenie nie musi oznaczać złej opinii — system pozwoli dopytać, co poszło nie tak, przeprosić i zapisać numer, byś mógł naprawić sytuację.

  • ikonka biała buźka

    Klient ocenia

    Jedno zeskanowanie lub zbliżenie telefonu uruchamia badanie nastroju. Przy pozytywnym wyniku następuje natychmiastowe przekierowanie do opinii Google.

  • ikonka biała analityka

    Dane trafiają do panelu klienta

    Każda odpowiedź, zarówno pozytywna, jak i negatywna, jest zapisywana w czasie rzeczywistym.

  • ikonka biała email

    Powiadomienia do kierownika

    System automatycznie wysyła powiadomienie e-mail o nowej opinii, dzięki czemu zespół może zareagować natychmiast — jeszcze zanim klient odejdzie.

  • ikonka biała potwierdzowa opinia

    Szybka reakcja i działania

    Reakcja na miejscu pozwala szybko naprawić problem, a w panelu klienta widać, jak działania przekładają się na poprawę ocen i nastrojów klientów.

1 z 4

Jak działa ścieżka opinii w Analityka+

Zobacz, jak Analityka+ obsługuje pozytywne i negatywne opinie. Po pozytywnej ocenie klient może być automatycznie przekierowany do opinii Google, a przy negatywnej system umożliwia natychmiastowe powiadomienia i dalsze dopytanie o problem, aby szybko reagować i poprawiać satysfakcję klientów.

  • Zeskanuj kod QR i zarejestruj produkt

    Skanowanie kodu

    Klient zbliża telefon lub skanuje kod QR.

  •  Badanie emocji klientów za pomocą akcesoriów NFC/QR – szybkie i intuicyjne zbieranie opinii, analiza satysfakcji i nastroju klientów w czasie rzeczywistym

    Badanie satysfakcji

    Odpowiada na krótkie pytanie, za pomocą odpowiedniej emotikony.

  • Drugi krok rejestracji

    Przekierowanie do opinii Google

    Natychmiastowe przejście do strony opinii Google po zakończeniu badania nastroju.

1 z 3
  • Zeskanuj kod QR i zarejestruj produkt

    Przyłożenie telefonu

    Klient zbliża telefon lub skanuje kod QR.

  •  Badanie emocji klientów za pomocą akcesoriów NFC/QR – szybkie i intuicyjne zbieranie opinii, analiza satysfakcji i nastroju klientów w czasie rzeczywistym

    Badanie satysfakcji

    Odpowiada na krótkie pytanie, za pomocą odpowiedniej emotikony.

  • pytania dodatkowe

    Seria dodatkowych pytań

    Dzięki serii dodatkowych pytań poznasz prawdziwą przyczynę problemu.

  • numer kontaktowy klienta

    Pobranie numeru telefonu

    Pobranie numeru telefonu umożliwia kontakt z klientem w celu omówienia problemu lub przekazania kodu rabatowego.

  • podsumowanie w badaniu satysfakcji

    Dziękujemy i przepraszamy

    Ekran z podziękowaniem i przeprosinami. W tym przypadku użytkownik nie jest przekierowywany do opinii Google.

1 z 5
  • ikonka biała z czasem

    Proste wdrożenie, szybkie rezultaty

    Nasze akcesoria NFC/QR to gotowe rozwiązanie, które łatwo umieścisz w dowolnym punkcie obsługi. Prosta rejestracja i intuicyjna obsługa pozwalają szybko zbierać opinie, cenny feedback i poprawiać satysfakcję klientów.

  • ikonka szukania

    Poznaj przyczyny

    Poznaj motywacje swoich klientów i zrozum, co wpływa na ich decyzje zakupowe. Analizując komentarze i szczegółowy feedback, łatwiej odkryjesz ich potrzeby oraz obszary, które warto poprawić.

  • wiele opinii z jednym panelu

    Więcej opinii od klientów

    Nasze akcesoria NFC/QR zostały zaprojektowane tak, by szybko i wygodnie zbierać opinie od jak największej liczby klientów. Dzięki połączeniu technologii NFC i QR są dostępne dla większości urządzeń, a każda interakcja dostarcza cennych danych, które pomagają poprawiać doświadczenie klienta.

  • ikonka biała gwiazdki google

    Każda dobra opinia zaprasza do wystawienia opinii w Google

    Twoi klienci mogą w kilka sekund ocenić swoje doświadczenie, korzystając z naszych akcesoriów NFC/QR. Po zeskanowaniu kodu lub zbliżeniu telefonu przekierowuje ich prosto do wizytówki opinii Google.

  • ikonka czasu

    Analiza danych w czasie rzeczywistym

    Monitoruj opinie i poziom swoich usług w czasie rzeczywistym dzięki naszym rozwiązaniom NFC/QR. Natychmiastowy dostęp do danych w panelu analitycznym pozwala szybko reagować, ulepszać obsługę i podejmować trafne decyzje.

  • ikonka biała połączenie

    Rozszerz działanie dzięki kioskom do zbierania opinii

    Zarządzaj kioskami i akcesoriami NFC/QR w jednej platformie. Dane trafiają do jednego panelu, co pozwala analizować opinie i podejmować decyzje w czasie rzeczywistym.

1 z 7
  • zielone karty nfc na prostych stojaczkach

    Karty NFC

    Karta, która pozwalają klientom w kilka sekund przekazać swoje wrażenia po wizycie. Doskonale sprawdza się w restauracjach, salonach czy punktach usługowych.

  • kod-qr-i-nfc-tabliczka-do-opinii-google

    Tabliczki NFC

    Świetnie sprawdza się na drzwiach wejściowych, w recepcji lub przy kasie zawsze tam, gdzie liczy się pozytywne doświadczenie.

  • Naklejka z kodem QR i nowoczesną technologią NFC w kompaktowym rozmiarze

    Naklejki NFC

    Idealne do umieszczenia na stoliku w restauracji, przy ladzie lub w toalecie. Naklejki NFC/QR pozwalają klientom szybko i w łatwy sposób podzielić się opinią w Google - wystarczy zbliżyć telefon lub zeskanować kod.

  • Wytrzymały stojak NFC z kodem QR umożliwia klientom szybkie pozostawienie recenzji Google przy terminalu płatniczym.

    Prezentery NFC

    Wytrzymały prezenter NFC/QR z materiału PVC możesz położyć na ladzie lub stoliku, by ułatwić klientom szybkie wystawienie opinii Google.

  • Naklejka QR Dziękująca za wizyte

    Naklejki QR

    Masz dobrze oceniany produkt? Oklej go naklejkami QR i pozwól klientom łatwo zostawiać pozytywne opinie Google. Prosta metoda, dzięki której zbierzesz więcej ocen i wzmocnisz swoją reputację.

  • wieszak-na-klamke-z-nfc-i-qr-google-opinie

    Zawieszka NFC

    Idealna dla hoteli zawieszka NFC/QR o długości 19 cm, zaprojektowana do zawieszenia na klamce lub w szafie — umożliwia gościom szybkie zostawienie opinii Google jednym zbliżeniem

1 z 6

Przykładowe zastosowania

Zobacz, jak kioski sprawdzą się w różnych środowiskach - od biur i obiektów publicznych po zakłady produkcyjne i przestrzenie komercyjne.

Droga opinii z kiosku

Zbieranie opinii nigdy nie było prostsze

Korzystanie z wielu kanałów do zbierania opinii w jednym systemie pozwala uzyskać pełny obraz doświadczeń klientów.

Gotowy, by klienci mówili, a Ty działał od razu?

Zacznij zbierać więcej opinii dzięki akcesoriom NFC/QR. Przekonaj się, jak łatwo wdrożyć je w swojej firmie!

Umów się na konsultacje